UNIVERSITEIT VAN STELLENBOSCH |
TYD: 3 uur |
Let op:
|
Vraag 1 | Vraag 2 | Vraag 3 | Vraag 4 |
VRAAG 1 |
(a) |
Kliek hier om 'n Excel werkboek te open: Excel werkboek Die werkboek is bedoel as 'n eerste inleiding tot grafieke vir leerders. Bespreek kortliks die rol van die medium in hierdie aktiwiteite en verkaf 'n kort didaktiese evaluering van die aktiwiteite. |
(30) |
| ||
(b) |
Verskaf kortliks 'n gemotiveerde perspektief op die rol van rekenaartegnologie, in besonder rekentegnologie soos sakrekenaars en rekenaars, in Wiskunde en Wiskunde-onderwys op alle vlakke. |
(20) |
|
|
[50] |
Vraag 1 | Vraag 2 | Vraag 3 | Vraag 4 |
VRAAG 2 |
(a) |
Kliek op die "Open Java grafiek!" knoppie om die Java miniprogram ("applet") te open: |
(10) |
(b) |
Verklaar (verduidelik!) hoe en hoekom k vir f1(x) beïnvloed:
(Tik jou eie funksies in f2(x) en f3(x) en druk ENTER. Kliek hier vir hulp met die applet.)
|
(20) |
|
|
[30] |
Vraag 1 | Vraag 2 | Vraag 3 | Vraag 4 |
VRAAG 3 |
|
|||
(a) |
Die linker minigram hierbo toon 'n gelykbenige driehoek ABC met AB = AC. P is enige punt op die lyn BC. PQ en PR is loodlyne na die ander twee sye. Bewys dat as P op sy (lynstuk) BC lę, is PQ + PR konstant, maar as P op die lyn BC buite die driehoek lę, is |PQ − PR| konstant. |
(20) |
(b) |
In die regter minigram word loodlyne vanaf enige punt P na die sye van 'n gelyksydige driehoek getrek. Formuleer twee hipoteses (conjectures) en bewys dit. Toon nou aan hoe die resultaat in (a) as 'n spesiale geval direk uit (b) volg. |
(30) |
|
|
[50] |
Vraag 1 | Vraag 2 | Vraag 3 | Vraag 4 |
Tyd (t h) | Konsentrasie (K mg/cm3) |
6 10 14 18 22 26 30 34 38 42 |
0.00267 0.00205 0.00157 0.00121 0.00093 0.00071 0.00054 0.00042 0.00032 0.00025 |
Jy soek antwoorde op twee belangrike vrae:
Beantwoord dan die twee vrae − beskryf jou metode en regverdig jou resultate. |
[50] |
Vraag 1 | Vraag 2 | Vraag 3 | Vraag 4 |