|
Studente Persepsies en Ervaring van ’n Ouditsimulasie |
Die leerdoelwitte van die simulasie is om Ouditkunde te integreer met IT, asook om studente bloot te stel aan ‘n oudit wat so na as moontlik aan die werklikheid is as wat in ‘n klasomgewing bereik kan word. ‘n Vraelys is ontwikkel om studente se persepsies van die simulasie te toets en hierdie studie rapporteer die resultate van die vraelys. Die simulasie is oor die algemeen positief ervaar. Studente het gevoel dat die simulasie bygedra het tot hul begrip van Ouditkunde en hul bewus gemaak van die praktiese toepassing van IT-funksionaliteite. Die grootste punt van kritiek is dat studente voel dit neem te veel van hul tyd in beslag. Die studie is van algemene relevansie vir opvoedkundiges, aangesien die beginsels en resultate toepaslik is op simulasies in enige omgewing en waarskynlik ook op die gebruik van gevallestudies. Powerpointaanbieding (in Engels)
|
![]() |
©
Kopiereg, Sentrum
vir Onderrig en Leer, Universiteit Stellenbosch, 2007 |