English

 
Publikasies
Navorsingsverslae

Sekere navorsingsverslae is op bestelling beskikbaar by die SENWET Dokumentasiesentrum.

· Mouton, J, Boshoff, SC & Bailey, TG (2002). The promotion of S&T capacity in South Africa. 'n Verslag aangevra deur die 'Academy of Science of South Africa'.
· Ritchie, FM (Red) (2002) Science in Africa. Proceedings of a conference. Sentrum vir Interdissiplinêre Studies, Universiteit van Stellenbosch.
· Mouton, J & Boshoff, SC (2001) Eastern Cape regional collaboration study: A study on research capacity and research collaboration. CHET projek.
· Mouton, J & Landman, W (2001). A profession under siege? Medical practice and ethics. Ethics Institute of South Africa.
· Mouton, J & Hunter, M (2001). 'n Ondersoek na die stand van nagraadse studie aan die Universiteit van Stellenbosch. Ongepubliseerde verslag. Sentrum vir Interdissiplinêre Studies, Universiteit van Stellenbosch.
· Mouton, J & Dowling, ZT (2000). Benchmarking research performance in Higher Education in the RSA. Sentrum vir Interdissiplinêre Studies, Universiteit van Stellenbosch.
· Mouton, J & Boshoff, SC (2000). Science in Transition. Sentrum vir Interdissiplinêre Studies, Universiteit van Stellenbosch.
· Mouton, J, Boshoff, SC, Grebe, E, Waast, R, Ravat, EB & Ravjee, N (2000). Science in South Africa: Vol. 1 - History, institutions and policies. Sentrum vir Interdissiplinêre Studies, Universiteit van Stellenbosch.
· Craig, AP (1999). Final report on the first year (1998) of the Primary Open Learning Pathways Pilot Project into Open Learning Classrooms at the Foundation Phase. Ongepubliseerde verslag. POLP.
· Mouton, J & Van der Merwe, AP (1999). US-toegangstoetse: Verslag van 'n Loodsstudie (Mei 1999-proeflopie vir die 2000-inname). Ongepubliseerde verslag. Sentrum vir Interdissiplinêre Studies in samewerking met die Afdeling Akademiese Steundienste, Universiteit van Stellenbosch.
· Mouton, J & Van der Merwe, AP (1999). Toegangstoetsresultate van die 1999-studente-inname aan die Universiteit van Stellenbosch. Ongepubliseerde verslag. Sentrum vir Interdissiplinêre Studies, Universiteit van Stellenbosch.
· Mouton, J & Tapp, J (1998). Technology 2005: A National Implementation Evaluation Study. Sentrum vir Interdissiplinêre Studies, Universiteit van Stellenbosch. 218pp
· Mouton, J (1998). A practical guide to programme evaluation: A case study of the Thousand Schools Project evaluation. Independent Development Trust. 148pp
· Mouton, J (1998). Aanvangstoetsresultate 1998. Ongepubliseerde verslag. Sentrum vir Interdissiplinêre Studies, Universiteit van Stellenbosch.
· Mouton, J & Van der Merwe, AP (1998). US-toegangstoetse: Verslag van 'n Loodsstudie. Ongepubliseerde verslag. Sentrum vir Interdissiplinêre Studies, Universiteit van Stellenbosch.
· Mouton, J & Van der Merwe, AP (1998). Verslag oor die 1998-toegangstoetse vir die 1999-inname van Eerstejaarstudente aan die US. Ongepubliseerde verslag. Sentrum vir Interdissiplinêre Studies, Universiteit van Stellenbosch.
· Mouton, J (1997). Aanvangstoetse by die Universiteit van Stellenbosch: 'n Evaluasie. Ongepubliseerde verslag. Sentrum vir Interdissiplinêre Studies, Universiteit van Stellenbosch.
· Mouton, J (1995). The state of methodology in South Africa. The analysis of research in the human sciences in South Africa. Pretoria: RGN.

 

© SENWET
Alle Regte Voorbehou